THURSDAY NIGHT

2010-05-20 @ 20:34:10
Hello dudes!
Har spenderat dagen med täppt näsa ont i huvet och ja..trött med, inte kuuul. Men efterskolan gick jag på skojakt med fialia, fikade och kikade på lite annat smått, hade i alla fall jävligt kul h-e-h-e. Kul att vi gapskrattar mitt på torget så att alla kollar, och frågan är om vi är dumma i huvudet - man vet ju inte..sjukt konstig äcklig dålig humor har jag kommit fram till att vi har och fia med för den delen.
Bilden nedan är från igår innan jag åkte iväg med familjen och fotades av jfalk. Tog en massa kort tillsammans med mina kussar, hoppas de blir bra bara annars blir Lovisan arg. Men, japp this is pretty much how I looked before I left my house. Nu är det dax att göra något vettigt..typ städa rummet, ut och springa eller skriva lite på en komplettering från skolan. Frågan är bara vad som låter bäst? Börjar med att plocka undan lite på rummet tror jag. BYE!

(NOTE TO SOFIA: Nu uppdaterar jag så då är det fan på tiden att du tar tummen ur röven och gör samma sak...)


Kommentarer
Postat av: ellis

Riktigt bra bild på riktigt söt lovisa! :)

2010-05-20 @ 22:18:01
URL: http://elliiss.blogg.se/
Postat av: sofia

hihi, ska ta ur tummen ur röven nu! Jag älskar min humor, och din med för den delen. puss

2010-05-21 @ 18:08:29
URL: http://septemberbarn.blogg.se/
Postat av: Ravnsolveig

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 15:45:01
URL: http://ravnsolveig.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0