UPDATE FRÅN LANDET

2010-05-16 @ 12:55:37
HOLA! Sitter på landet och bloggar lite, fjärde dagen jag har varit här nu men om npgon timme bär det av hemmåt. Har faktiskt varit mycket skönare och bättre än vad jag trodde det skulle bli. Skönt med lite omväxling antar jag och det behövdes ju. Ätit mycket god mat har jag i alla fall gjort, grillat är ju super. hehe, sen kan jag väl medge att jag grillat mashmellows varje kväll också, inte bra lovisa inte bra. Men gott! Ojskibojski nu äre brottom maten ska ska in i munnen nu och allt ska packas ihop.

CYA LATER!



Härlig bild från en härligt sen sommarkväll.. :)

Kommentarer
Postat av: Anna Luong

sjukt snygg klänning lovisa! :)

2010-05-16 @ 15:24:21
Postat av: tessy

fan va fin du är!!

2010-06-12 @ 12:40:58
URL: http://tesssytoumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0