YOU PROMISED ME YOU'LL BE AROUND

2010-11-14 @ 19:07:45
Har bytt header om någon ser det. Själv ser jag ingenting som vanligt, nått fel är det. Kände att det var dags för ett byte. Blev dock en gamal bild i alla fall. Orkade inte göra något komplicerat.

Har pluggat lite idrott idag, ska skriva en analys på en träningsdagbok jag gjort, har snart skrivit 1,5 A4 så det känns ok. Åt farsdag middag hos mormor och morfar i dag också.

Jag har kommit in i någon träningsnarkoman form just nu så det känns inte vidare bra att vara sjuk. Halsen blir bara värre och värre, får ont bara jag öppnar munnen just nu. Är så trött på det nu så jag skulle hemskt gärna uppskatta om denna halsbajs tar sina vingar och flyger iväg. Hejdå?!

Nu blire fortsättning på idrottsplugg tillsammans med 100dl te!


Bild på västerviks industriområde?! Tog den när vi var på klassresa på lysingsbadets camping i vv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0