EXTREME HOME MAKEOVER

2010-10-10 @ 16:22:11
Hola! Länge sedan jag skrev, full rulle just nu! Ny skola, nya kompisar, massa plugg och....(trummvirvel)..jag gör om mitt rum. Från att ha vita och limegröna väggar är nu alla beiga, perfekt enligt mig. Visst att det inte är världens roligaste färg, men ni måste ändå hålla med om att det är vuxnare än limegrönt, haha!
Tänkte visa er lite bilder när allt är färdigt. Väntar förväntansfullt på ett skrivbord som kommer hem till mig på torsdag.
Har spenderat denna söndag med att flytta in allt i rummet, rensatr osv osv osv. Har inte pluggat någonting under min fyra dagars ledighet så det är väl bäst att jag sätter i gång. Sen blire tträning ikväll!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0