UNTILL THE WAR IS OVER

2010-09-18 @ 18:16:58
Hello dudes! Var i varberg igår och kom hem ganksa så sent. Kan bero på att vi tog en runda förbi ullared och gekås. Har aldrig varit där förrut och jag vet inte heller om jag kommer åka dit igen. Så nu sitter jag här med mitt kolsyrade shopping vatten som jag fick med mig hem igår.

Har varit i färgaffären idag och köpt hem ännu fler provburkar att måla med. Min 'kan inte bestämma mig' känsla hemsöker mig. Amanda har varit här också så vi tog en promenix.

Ikväll ska vi ha kräft skiva här hemma. haha, ja vet lite sent sådär, men vafan bättre sent än aldrig. Jag och pettan ska chilla galet med filmer, prat och mys!

PUSS!

Bild jag gav till fia i födelsedags present! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefin blogg!

Hoppas du har haft en fin måndag!:)

2010-09-20 @ 21:16:54
URL: http://linn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0