FREAKYFRIDAY

2011-04-08 @ 23:16:43
UPDATE: Smoothien var visst inte så god...


Hola!

Äntligen är provet gjort och jag kan fokusera på annat. Det första jag gjorde när jag kom hem efter skolan var att koppla in datorn till TV:n och kolla på en massa olika serier samtidigt som jag glufsade i mig godis. Så n uhar jag kollat på lite The O.C, Glamourama 2 och I Form med Anna Anka(heh). Därefter tappade jag upp ett fotbad, rensade i badrummet och tog en galen promenad med Schölden (jag förstår att ni tycker det är oerhört kul att veta exakt vad jag håller på med).

Jag och Schöld har anmält oss till ett pass som börjar vid halv tio i morgon och vi har tänkt åka inlines in(hurtigt om något) så jag har förberätt lite.. Tänkte att jag inte kommer orka göra någon stor frulle imorgon så jag började redan ikväll. En smoothie/juice blev det. Ingredienser:

Morötter
Kiwi
Ingefära
Gul paprika
Citron

Själv tycker jag att det verkar väldigt äckligt, men det lär väl märkas i morgon. Receptet hette "Upp och Hoppa" så jag hoppas vi ska få någon energi av smoothien.

Nu blire bedtime, vi räknar med motvind till gymmet så det gäller att vara ute i god tid, dvs. ingen sovmorgon..
Godnattpuss!

 

Kommentarer
Postat av: sofia

älskar att du gör smoothies som du tycker verkar äckliga..!

2011-04-09 @ 16:35:41
URL: http://septemberbarn.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 22:04:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0