ALLTING KÄNNS MAGISKT

2011-08-25 @ 03:04:54
När jag slog på telefonen i morse visade det sig att jag fått ett talkboxmeddelande från Zoë, Simon, Jakob, Johan och Gabbi. Blev så himla himla glad att jag gått och skrattat och lett hela dagen. Tönk att sånna smågrejer kan göra en så glad. Ni är allt för bra ni!

När jag ändå var på bra humör gjorde en video på mig själv när jag gick till skolan. Det här är sånt som förgyller mina dagar när jag inte har något att göra eller känner att livet är lite ensamt och tomt på lycka och glädje. Spelar in fula videos och går sedan runt och skrattar för mig själv, mongounge!!

Lyckades få till en nedrans snygg stillbild också!!


Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Med lite humor kommer man långt Lovisa! Jag ser fram mot fler härliga klipp. Puss

2011-08-25 @ 08:01:31
Postat av: Zoë

Håller med Åsa! Och tillägger: fyfaaan så kul hahahahahaah älskar att du säger tardy med östgötska!! Saknar dig pusss<3

2011-08-25 @ 15:44:40
Postat av: Lisa Löfström

Vad söööt du är Lollan! Kul att du lägger upp lite klipp. Hoppas du har det underbart. Saknar dig. Puss!



(Asbra att du bloggar därifrån!!!)

2011-08-25 @ 16:51:32
Postat av: tove pettersson

hahahahaha lovisa vad skön du är!

2011-08-26 @ 01:08:56
Postat av: karin

hahahah lovisa <3 jag saknar dig!!!

2011-08-26 @ 02:53:31
URL: http://thelandofopportunity.blogg.se/
Postat av: s

altså. sitter i min säng och gråter av skratt även fast det är tredje gången jag tittar på klippet. "PÖÖSSS PÖÖSS dubbelhaka" känns som att du är här hos mig ju. puss korvan

2011-08-27 @ 12:56:09
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0