BOOM

2011-08-05 @ 23:56:49
Idag smällde det, idag klev jag på planet. Sov en förvänatsvärt bra sömn i Sverige och började dagen med att säga hejdå till familjen. Trodde att det skulle vara mycket jobbigare än vad det var, men det kommer väl sen. Känns inte riktigt som att jag fattat grejen än. Allt känns fortfarande overkligt och långt bort.
Resan gick också bra, det var bara när jag läste en speciell bok som det föll ett par tårar. Jag fick nämligen det bästa jag kunde på av mina eliter, tjejgänget i klassen. Ett album/scrapbook där de gjort collage och skrivit fina ord till mig, där har sedan andra fina vänner och familjemedlemmar skrivit en massa. Blir så rörd av alltihop. Ni är bara för bra!!

Här kommer lite bilder från dagen :)


Sverige gänget


Kul att det stod Denver på kartan, kommer ju bo bara 1,5h därifrån


Första katten hittade jag på flyget, haha..


Ingrid och Gjertrud

Kommentarer
Postat av: fia ♥

åh kul!! visste inte att du skulle blogga så det var en riktigt trevlig överraskning. lev livet nu fina du, puss.

2011-08-06 @ 00:22:14
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: s

åh

2011-08-06 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0