DANCING QUEEN

2011-08-21 @ 19:33:10

Tjenis!

Dansen igår går att jämföra med ett lågstadiedisco, kankse till och med ett mellanstadie disco. Innan vi åkte dit fick jag lite regler som gälde under dansen, som att klä sig propert, inte dansa vulgärt eller liknande på något sätt osv. Jag hängde mest med tjejen som skjutsade dit mig, hon är 23 och har två barn. Jag lärde mig lite om religionen och sen bjöd vi upp varsin ensam liten pojke som satt och tittade på när de andra dansade. Där snackar vi dagens gärning!! Att dansa med dem killarna var som att dansa tango fast man har en meters avstånd från varandra...
Lärde mig i alla fall thrillerdansen, dansade chickendance och Macarena dansen.

Helt plötsligt spelades en sång jag kände igen som alla började dansa till (hur bra de gjorde det är en annan femma...).

This one is for you my ELIT ladies back home, we can dance it much better than this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0