EXCHANGE STUDENT

2011-08-05 @ 23:29:56
Halloj!

Den här bloggen kommer nu bli den blogg jag kommer använda mig av i USA, där jag under 10 månader ska leva som utbytesstudent i Colorado Springs, Colorado. Jag kommer gå på Wasson High(1300 elever), villken ligger 1,5km från hemmet så jag kan gå, cykla, åka longboard osv till skolan(dock inte flyg, tåg och helikopter...) Jag bor ganska centralt skulle jag tro. Familjen består av en ensamstående mamma med 6 barn, varav 4 är utflygna och 2 bor part time. De två som bor hemma är killar i 17 och 27 år.

Ja, där har ni lite information om i alla fall. Just nu sitter jag på hotellrummet i New York tillsammans med mina två norska roomies, varav en också ska till Co Springs.

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska vi ner till restaurangen för att käka middag och fålite info om mogrondagens sightseeing i NY, klockan är trots allt knappt 6 här.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0