FIRST TARDY...........

2011-08-24 @ 05:01:37
Pizzan igår var riktigt smakig. Det roliga var att Nate har blivit anställd där och jobbade sitt första pass samtidigt som vi var där. Mr. Ricks var riktigt trevlig, men det var nästan roligare reta Nate.

Sov rikitg bra inatt, lyckades tydligen inte sätta på alarmet igår så jag försov mig. Väldigt bra!! Jag börjar skolan 7.45 och vaknade 8.10. Men tack vare Hannah var jag på plats 10 minuter senare. Detta resulterade med en tardy, får man 10 tardies blir man avstängd från skolan så jag måste se till att skärpa mig.

Bytte advisory class idag också, inte lika många småbarn där så det känns roligare + att vi är i ett datarum med AC. Om jag inte nämnt det så finns det knappt någon luftkonditionering i skolan bortsett från vissa rum. I stället finns det fläktar i klassrummet. I vissa finns det upp till fyra stycken, men det gör inte mycket skillnad, fortfarande upp till 29 grader.

Har precis gjort min matteläxa, ska göra spanska och current issues också, sen läggdags.


Ganska flashig pizzarestaurang


The guy who refuses to let me take photos of him, but here you go Nathan. Nice outfit!!

Kommentarer
Postat av: s

GILLA

2011-08-24 @ 15:42:26
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0