IPHONE LOVE

2011-08-21 @ 02:48:54

Gjorde svenska pannkakor till min värdfamlj idag och de tyckte om dem, score!
Fick min Iphone 4 också, jippi!! Betalade 3300 för den och tog sedan konsakt med en kille som vi sedan mötte upp på en parkeringsplats. Han låste upp telefonen och klippte simkortet. Skaffade ett monthly simkort där fri surf, sms och samtal ingår för endast $50 i månaden. Riktigt kap tycker jag. Nu kollar jag på tv och smsar med min (enda personen på kontaktlistan bortsett från hannah) kompis Nate som tycker jag är töntig som bloggar, eller ja.. han skrattar åt mig i alla fall. Kvällen är inte 100% planerad än, men förmodligen slår jag till med en dans tillsammans med en massa unga mormoner.

 
Min nya pojkvän <3


Kommentarer
Postat av: Schöldis

VIKTIGT! Siba, skaffa appen WhatsApp. Kostar 7:- och vi kan skicka gratis sms och mms till varandra :D Sjukt bra.

2011-08-21 @ 15:57:48
Postat av: z

bild på Nate! och jävligt gärna en bild på dansande mormoner. Min fantasi ba spinner iväg. saknar dig lollis. puss <3

2011-08-21 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0