LIVET I NYC

2011-08-13 @ 19:16:57
Ibland måste man ju bara bjuda på sig själv. Jag kommer förmodligen publicera en långfilm här inom någon månad, produced by Elsa. Så här har ni ett litet smakprov.
Haha, jag dör lite varje gång. När man inte har så mycket kompisar lär man sig verkligen att uppskatta sin egen humor, kanske inte något jag har varit dålig på innan heller. Men, men, man får leva med det man har, även om det jag har brukar kallas dålig humor i andras munnar så funkar det perfekt för mig.

Omklädningsrummet inne i en American Apparel butik.








Kommentarer
Postat av: Ulrika Cederberg

Du är så himla snygg Lovisa!

Är det så där du går klädd hela dagarna nuförtiden? Du kommer få svårt att adjust när du kommer hem igen..ler.

Ha det bra tjejen! /Ulrika

2011-08-15 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0