NICE DAY + PREPARING

2011-08-18 @ 06:13:03

Hade min längsta sovmorgon här idag, 08.45. Yey! Laura började jobba idag så jag och syskonen har varit hemma själva. Jag har mest slappat, legat på stutsmattan och läst gossip girl, gjort all min tvätt osv. Idag var det faktiskt riktigt skönt att bara chilla. Halv 4 var det volleyboll som vanligt, dock inte lika hårt den här gången. Min träningsärk dödar mig..
Efter träningen åkte jag, Hannah, Isaac och Jesse till Dairy Queen för att käka glass tillsammans med Nils, en av Hannahs bästa vänner. Min Double Fudge Cockie Dough smakade mumma!!
Efter det var vi och handlade nödvändiga grejer, skolan börjar trots allt imorgon.
Klockan är redan 10 och jag har fortfarande lite saker att dona med, typ måla naglarna, packa skolväskan och välja ut kläder. Hehe.. 

Hannah, nyduschad Lovisa, Isaac looking like a shark och Nils
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0