VAL AV KURSER OCH TENNIS PÅ G

2011-08-10 @ 22:13:41

Update:



Glömde säga att jag förmodligen kommer bli Senior, vilket innebär riktig graduation, prom(om någon nu vill dansa med mig..), yearbook osv. Toppen!

Tjosan!

Var i skolan idag och fyllde i lite papper samt fick ett häfte på kursen jag kan välja på. Tror jag ska välja något i sen här stilen:
U.S. History ?? (obligatoriskt)
English ?? (obligatoriskt)
Mathematics ??
Photograhy 2
Gitarr
Concert Choir
Spanish ??

Med frågetecknen menas att jag inte vet vilken kurs inom ämnet jag har tänkt läsa. Förutom det vill jag såklart sporta på något sett och terminerna här a indelade i tre så det kan bli så att jag testar på tre olika sporter.
Typ:

Fall: Volleyball
Winter: Cheer eller Swimming
Spring: Tennis

Låter ganska kul va? Lite lättare nivå på det hela jämfört med natur hemma. Matten och Spanskan läser jag för att hålla igång hjärnan lite, historian och engelskan är ganska grundläggande skulle jag säga. Foto, för att jag ska kunna fota bättre samt lära mig Photoshop bättre. Guitarren för att jag och Schöldis ska bilda band när jag kommer hem och kören för att göra något kul och hålla igång halsen, hehe. Tennisen för att kunna spela med Cotten, Gab och Karl. Men det blir nog bra.

Ska snart iväg och spela tennis igen,

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sofia

En av mina med kan jag säga dig!! mums på honom.

Men åh va roliga kurser, låter grymt :)

2011-08-11 @ 01:21:16
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: gab

skönt med tennis sibis!! skönt med ditt och scölds band, ser fram emot er första skiva.

pussss

2011-08-12 @ 18:26:44
Postat av: Michelle

kul ämnen :) jag hade med spanish och det var rätt lätt :) jag lirrar ju oxå tennis så om du börjar får vi ju ta en match sen när du kommer hem ;) hoppas du har det bra :)

kram kram

2011-08-15 @ 21:22:50
URL: http://www.michellefrennesson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0