AVALANCHE V. FLYERS

2011-12-22 @ 03:21:00
De har just nu en svensk spelare i laget, Landeskog #92. Han började första perioden med en 4 min utvisning och då passade Flyers på att göra mål, men han såg till att göra ett mål också. Det var hans 300de NHL match, cooolt ;)

Lite mer om matchen i måndags:

Avalanche vann med 3-2 efter straffar. Colorado hade övertaget i både andra och tredje perioden, men när det bara var 18s kvitterade Phiadelphia(lyckades spela in det, kolla videon nedan). 5 min förlängning som sedan ledde till straffar.
Hallen håller ungefär 20 000 platser. Något jag saknade under matchen var en hejarklack. Hemma är det typ halva grejen kan jag tycka ibland, men här har dem ingen. Det finns inga ståplatser, bara sittplatser. Visst försöker publiken få ingång varandra, men det blir ändå inte riktigt samma känsla.

Känner mig stolt som gjorde min fösta film i Wondows Movie Maker, hahah. Mitt skrik kan man ju skratta gott till i alla fall. Jag fick med Foppas tröja också, den hängde precis ovanför oss

 








Galna jävla mexikanare...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte konstigt mexarna är galna...du var ju där!

Snygg filmning med övergång, wow! Puss och kram

2011-12-22 @ 08:02:02
Postat av: Underbart kram fr Cillalla &Jonas

Låter superkul! Bra bilder, har dock inte kollat in filmen än! Ha en riktigt skön jul nu. Kram C

2011-12-22 @ 19:39:42
Postat av: sofia

oh fy vad häftigt, vill också gå på NHLhockeymatch med så stor arena!

2011-12-23 @ 20:04:30
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0