BACK FROM THE GAME

2011-12-08 @ 05:19:21
Matchen var helt ok, inte något super speciellt men men. Vi vann mot Irwin med 57-37 så det var ju bra i alla fall.

Kom just på att jag har matte prov imorgon. Jag vet inte riktigt vad det är om, men det ska nog gå bra. De senaste proven har gått bra, bara ett fel på varje så jag är nöjd. Mer nervös är jag över engelskan. Vi har skrivdelen för vårt final imorgon...Borde kanske läsa igenom lite anteckningar innan jag lägger mig. Sen har vi ju gitarren också... Har tagit hem den tre dagar i rad för att träna till mitt final, men har jag spelat? Ikke!!

Ska försöka dra mig mot sägen nu, lite tidigare än vanligt för omväxlingensskull.

Första bilden på mig och Sarah tillsammans. 3 månader gamal

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken superfin bild!

2011-12-08 @ 06:34:46
Postat av: Anonym

så söta, ni ser nästan ut som riktiga syskon! Jag tycker att ni är lika :)

2011-12-09 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0