CHRISTMAS BREAK

2011-12-18 @ 19:06:10
Update:




I fredags gick jag äntligen på jullov, så underbart skönt efter en vecka med 7 prov. Blev en kort skoldag som efter att jag suttit barnvakt slutade på gymmet med Audrey, Jordon och Will och sedan plums in i bubbelpoolen.
I går(lördag) började jag dagen ed att skriva en inköpslista inför årets julbak och sedan spenderade vi en timme i Costco(storpack mataffär). De hade så många provsmak stationer att det fick bli min frulle för dagen. Sedan hämtade vi upp Ingrid och så drog bakstugan igång. Jag som längtat efter lussebullar, blev jäkligt besviken när vi dödade jästen BIG TIME och bullarna smakade jäst a.k.a. SKIT!! All för denna dyra saffran..
Pepparkakorna blev en större succé så vi fick glädjas åt det istället. Grace kom hit senare, så hon och Sarah hjälpte oss ordentligt, samt smutsade ner HELA köket. Den enda regeln vi hade var att man fick äta så mycket deg man ville, wohoo vilken bra regel.

Efter 9-10h bakning var Ingrid och jag helt slut och stupade i säng. Nu ska vi iväg med våra famlijer till the Northpole. Där bor tomten och hans alla nissar, fullt med karuseller ska det också vara.

Utomhus är det 15+ så idag kör vi på vår kläder, superduper!

Söt bild på mig och broren, hehe

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan bara hålla med om att ni är för söta Ludvig och du. Jag skulle vilja vrida tillbaka tiden ibland...

mamma

2011-12-18 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0