CHRISTMAS DAY

2011-12-26 @ 05:30:11
Inatt kom tomten, vilket betyder att jag fick fler klappar när jag vaknade. Juicy Couture parfym set och ett Victoria Secret presentkort på 350kr(!!!!!!) samt en MASSA godis. Det blev alltså att äta godis till frulle och lunch, fram för tvn och självklart i pjamas. :) Här är juldagen också en pjamasdag.
Vid tre tiden drog jag på mig ytterkläder och mötte upp Andrea för en 1,5h promenad. Kändes superskönt kan jag lova! Sedan dess har jag läst breaking dawn, ätit och dushat.
Nu kommer man in i vardags rutinerna igen, typ som att städa och tvätta(släkten borde vara riktigt imponerad så mycket som jag tvättar och städar). Imorgon drar vi till gymmet, ska bli superskönt!!! haha




Mums och tack tack tack tack tack till alla fina presenter jag fått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0