DU GÖR MIN DAG

2011-12-10 @ 04:35:45
Åååååhh!! hehe.. Jag tycker att många tjejer i kören är väldigt duktiga och jag verkar vara en av dem. Fick just ett mail av en tjej i kören som tycker att jag och en tjej som heter Ashlee är "awesome singers" och ville rekommendera oss till hennes sångpedagog. Detta gjorde helt klart min fredag!! Ska dock tacka nej. Jag går trots allt på sång hemma i fina Sverige och sjunger i kör fem dagar i veckan här. Men rikigt roligt i alla fall.

Nu är paketen inslagna och jag blir snart upphämtad för att dra iväg till Amanda. Tar med systemkameran också så förhoppningsvis ska den komma till användning. Godnatt Sverige!


Enligt Audrey ser jag väldigt amerikansk ut i den här skjortan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0