GO AVALANCHE!!!!

2011-12-20 @ 02:33:38

Jag sitter nu i bilen påväg upp till Denver. Det brukar normalt sätt ta 40-60min, men de senaste två gångerna har det tagit längre tid än så. Tror ni inte att ett snö oväder dragit sig hit så det tar åratal idag med eller? Joo, så äre dessvärre..
Vi är påväg till the pepsi stadium om det säger er något? Jag ska kolla på en NHL match!!!
Det är en tidig julklapp från mina värdisar och jag som älskar sporten tycker ju att det här är en perfekt julklapp!! Colorado Avalanche v. Philadelphia Flyers
Det är jag, Steve, hans kompis och dotter som ska se på matchen, medan de andra hejar på Flyers ska jag se till att vara trogen till min stat och heja på Avalanche!! Matchtröjan är på och jag är taggad till tusen!!
Eftersom att vi kommer bli sena till matchen kanske vi missar första perioden, SUCK!

Slår vad på att brorsan och pappa är gansk avundsjuka just nu, hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Åss

Din matchtröja kommer helt klart att bli hårdvaluta....

2011-12-20 @ 13:22:58
Postat av: Pappa

Kul att Avalanche vann till slut. Hur mycket folk var det på matchen?

2011-12-21 @ 08:30:21
Postat av: pessys

Godmorgon fina du! Hur ser din dag ut idag? Kram!

2011-12-21 @ 08:49:22
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0