GRYMT PÅ GYMMET

2011-12-31 @ 23:46:16
Tog med Andrea till gymmer imorse, galet mycket träning för att vara Nyårsafton måste jag lägga till!

Först BodyCombat, vikter och sen skulle vi simma, men istället så drog de igång ett AquaZumba pass så vi hoppade på det. Jag kände mig som en mormor som gjorde vattengympa haha. Chill i bubbelpoolen och stek i ångbastun.

Kom hem för ett tag sedan, jagade snabbt ihop en god och nyttig omelett och dushade. Nu sitter jag här, lika hungrig som innan jag åt och ska måla naglarna inför kvällen.

Klockan är snart 12 där hemma, hoppas alla har ett jättebra och lyckat nyår och får er nyårskyss. Själv ska man pallra sig iväg till flygplatsen och hämta upp Amanda(blonda) och sedan blire ett miniparty med goa vänner.


jag o andrea

Kommentarer
Postat av: Underbart kram fr Cillalla &Jonas

Gott Nytt År Lovisa! Kan berätta att både din mamma o pappa också motionerat bra idag. Vi spelade innebandy mm. Riktigt kul! Ha en underbar nyårskväll! Kram

2012-01-01 @ 01:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0