JUL JUL STRÅLANDE JUL

2011-12-25 @ 02:05:39
Klockan är 6 och vi har inte ätit dagens stora middag. Känns så konstigt att göra det sen på kvällen, istället för att göra det innan kalle anka.

Idag har jag skypat mycket med släkten. Jag fick vara med och fira jul där hemma också. Jag var med på paketöppningen och träffade tomten. Utöver dettog jag ut Charlie på en promenad, hittade en (äntligen) en bra park att släppa lös honom på. Han blev hur glad som helst. Mötte upp Andrea och önskade henne god jul.

Kom precis hem från kyrkan, denna gång den katolska kyrkan. Det är väl den som är nämast den Luteranska. Men så mycket som de satt på knä har jag aldrig varit med om, hahha.

Vi ska äta vilken sekund som helst och tur är det för jag börjar bli trött på dessa kex.

MERRY CHRISTMAS!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0