THE CHRISTMAS LIGHTS AT THE BROADMORE

2011-12-24 @ 07:53:39
Värdmorfar har firats och nu är vi hemma igen. Vi gick runt och kollade på de fina ljusen och försökte hitta ett ställe där vi kunde slå oss ner, men det var fullt i stort sett överallt så det tog ett tag. När vi tillslut hittat ett ställe(samma ställe som jag var på förra gången jag var där, samma bord också, haha). Beställde in en efterrätt som inte var så god...´Försökte variera mig lite och inte äta choklad, men det var dumt. Går helt klart på det säkra nästa gång!

Åkte förbi ett par galet dekorerade hus, hahah kolla på bilderna bara.. :)

När vi kom hem hade en nisse varit här och lämnat paket åt de snälla barnen, jag, Luke och Sarah. Och däri hittade jag en fin mössa. Jag och Sarah fick likadana mössor så nu ser vi verkligen ut som syskon, hehe.

Nu ska jag hoppa i säng, är som vanligt sjukt trött!!




















Kommentarer
Postat av: Mamma Pappa Ludvig

God Jul Lovisa! Vilka fina mössor ni fått och vilken häftig julbelysning. Massor av julkramar och vi saknar dig!

2011-12-24 @ 10:12:13
Postat av: farmor

Kul att få se så mkt bilder på hur en jul i USA ser ut. Har sett en bild nyligen från UK och där hade man oxå sådana där kul "kronor" på huvudet! Varför?

Härligt att det verkar så br allting! P&K Farmor

2011-12-30 @ 14:43:58
Postat av: farmor

Kul att få se så mkt bilder på hur en jul i USA ser ut. Har sett en bild nyligen från UK och där hade man oxå sådana där kul "kronor" på huvudet! Varför?

Härligt att det verkar så br allting! P&K Farmor

2011-12-30 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0