TUESDAY

2011-12-07 @ 02:14:16

Hade en sjukt mycket att stå igår, som att lämna tillbaka alla snowboardgrejer och att fira Audrey's födelsedag. Skriver mer om det och laddar upp bilder senare ikväll, förhoppningsvis.

Nu ska jag iväg till skolan på collegenight. Även om jag inte ska söka till ett college så vill jag få lite inspiration. Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli eller läsa hemma i Sverige. Kanske borde bestämma mig snart, ska ju välja alla mina ämnen inför nästa år i februari eller nått. Efter det åker vi och spelar lasertag(laserdome). Har fått uppdrag att spana in en kille och se om han är värd att satsa på för min kompis haha.

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0