YOU ARE ON MY RADIO

2011-02-15 @ 18:36:39
Den här dagen har bara gått fel. Får tillbaka mitt fysikprov och inser att jag som vanligt är 1-2 poäng ifrån VG. Kunde jag inte bara få de där ynka poängen hade jag varit hur glad som helst?!
Trött, ont i huvudet och hes röst, min bankkort vill inte sammarbeta osv. När jag väl är hemma och ska göra mina kursval till årskurs 2 och 3 så funkar det inte att logga in heller... Ska ta en Ipren, räkna matte, öva till Katedralskolans klasskamp och sen sooova! Sa jag förresten att tisdagar är min favoritdag?

En smaskig bild från helgen


Kommentarer
Postat av: Zuzanna

Bra blogg

2011-03-03 @ 21:07:49
URL: http://zuzannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0