YOUR DREAMS ARE WAKING UP

2011-02-10 @ 16:47:57
Hej!

Drömde sjukaste och konstigaste sakerna i natt. Min familj förvandlades till bönder och sen spårade det bara ur.

Annars började dagen ganska dåligt. Jag försov mig, stressade och missade bussen(resulterade i 10 min vänta i kylan). Det har snöat som bara den idag, kändes som att det skulle blev vår snart, men dagens snöoväder påminde mig om att det fortfarande är februari. Tror jag håller på att blir sjuk(gick runt och slickade på Schöldens klubba idag, inte så himla smart när hon är sjuk)... Huvudet halvt dunkar, jag är lite snorig, fryser och är svin trött. Kul men Fysik prov i morgon också, score typ..

Ska försöka få till att träffa den här pysen på söndag också tänkte jag, mihi!








2-3 år gamla bilder (också de första bilderna tror jag)på mig och fia. Puss!  

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, vilka tider hjärtat! puss

2011-02-11 @ 16:43:26
URL: http://septemberbarn.blogg.se/
Postat av: sofia

vad är det där för en galning som har t-shirt på sig bland all snön?????

2011-02-11 @ 16:46:05
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0