I HOPE YOU GIVE YOURSELF UP TOO

2011-01-12 @ 21:20:52


Hello! Skolan har startat och det har redan satt sina spår i uppdaterandet på bloggen. Hårdplugget har inte dragit igång än som tur är men jag känner på mig att det kommer snart. Nöjer mig med småläxor i stället, känns alldeles lagom. Har fått tillbaka prov och uppgifter som jag skrev förra terminen och jag börjar inse att jag är ett vg-barn. Det känns både bra och dåligt. Skulle blir glad om jag fick det i fysik, men ledsen om jag fick det i samhällskunskap typ. Har börjat dra igång med en biologi uppsats, tänkte att det skulle vara bra att vara ute i tid för en gångs skull. Jag har gjort en framsida idag, det får räcka. Haha!  
Jag gillar att det drar sig mot ljusare dagar, blir så depp av att vakna till ett stort fett mörker på himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0