ZUMBATIME!

2011-03-20 @ 20:01:27






Jag har spenderat mestadelen av dagen inomhus, trots det fina vädret. Jag nöjder mig med de ljusa bilderna från vardagsrummet istället. Min söndag har bestått av spanska plugg, mycket grammatik vill jag säga, zumba och sconesmys med zoë och anna.
Ni kanske känner igen zumba, träningsprogrammet som tvshop/tvins gör reklam om hela tiden. Mitt gym hade öppethus idag där passet introducerades, så jag beatämde mig för att ge mig på den nya träningsformen. Det var hur kul som helst, 30 min intensiv träning som avslutades med dansbattle och massa frukt. Studio Fitness ska börja med det här passet i april och gissa om jag kommer vara där?!Det var awesome! Nu blire solsidan, sen mer spanska plugg. Kramis bananis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0