BAPTIST CHURCH

2011-11-13 @ 23:22:28

Hejsan hejsan!

Idag är det faderdagen där hemma och tack vare Skype fick jag också vara med på kalaset. Visade hela mammas sida av släkten runt i huset och så fick de prata med mina värdisar lite. Sorry mamma men jag måste nämna detta:

Jag fick ett paket levererat förra veckan där det bl.a. var godis så mamma skulle fråga vpappan min om lakritsen

Mamma: how was the liquor?
Jag: hahaha, you mean licorice?
Steven: oh, I'm not a big fan of candy

Det var lite roligt tycker jag hihi.

Åkte sedan med Audrey till kyrkan, vilket var trevligt. De lottade ut en iPad, hade ett band på scen, höll en powerpoint presentation och sen sjöng vi och bad såklart. Andra delen var tråkigare. Det var med alla vuxna så det var bara att lyssna på visa guda ord . Jag satt mest och frös och irriterade mig på min förkylning samt tog godish pics med Audrey. Fick med mig en liten goodiebag också hehe..

Pizza på coscos med a's familj och sen hem. Tog nyss tempen, vilken visade att jag fått feber....

Resultatet blir: ännu en hemmadag med en massa medikament och vilandes... Jag som ville till gymmet och ångbasta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0