BREAKING DAWN

2011-11-18 @ 11:10:24

Okej, har inte skrivit på någon dag så här kommer en sann update:

Gick tillbaka till skolan i onsdags, kände att förkylningen få ge sig på annat sätt än att jag ska vara hemma varje dag.
Åkte med Amanda och Audrey till mcd på lunchen, har inget off campus pass men jag lyckades i alla fall, bad girl hehe

Efter skolan åkte AAA tjejerna med mig hem och vi satte oss framför tvn och glodde på eclipse, lite pepp inför premiären. Steven köpte hem pizza och pepsi till oss, gött!!

För tre timmar sedan var det premiär för breaking dawn part 1 här och jag, Ingrid och Marnie satt såklart redo o biostolarna kl. 1201. Alla köar för att få bra platser i timmar innan konserten och publiken bidrar ständigt med roliga kommentarer till filmen, älskar premiärer.

Filmen var så sjuuuukt jävla bra!! Är redan exalterad över del två. Gå och se filmen, så sjukt braaa!!

Nu ska jag sova 3 timmar sedan väntar skola och efter skolan ska jag se skolpjäsen, herre Gud jG kommer sova igenom hela föreställningen..

Blev längre inlägg än jag trodde i aööa fall, som vanligt, haha

Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Bruno Mars Sweden

Hej!

Är du ett stort fan av Bruno Mars? Gilla då http://www.facebook.com/pages/Bruno-Mars-Sweden/115600435219916 för ständig uppdatering :)

Kramkram!



Btw, grym blogg :)

2011-11-18 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0