DAY OFF

2011-11-02 @ 17:38:08
Vaknade vid 9.30 och tyckte att jag hade sovit lite väl länge så jag var tvungen att springa upp och kolla på vädret. Mycket snö och vind ute, vilket har gjort det farligt att inta vägarna idag. Det visade sig att min skola inte bara skjutit upp skoldagen idag utan ställt in hela dagen. Man kan ju inte annat än gilla mitt skoldistrikt.

Tänkte passa på att få lite gjort när jag ändå har den här extra tiden. Kommer uppdatera om alla halloween bilder och annat som hänt på sistonde. Svara på mail, städa, tvätta, göra läxor och självklart bara ligga framför tvn och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg inte ut att ha kommit mycket snö, men de är ju amerikanare! Lite märkligt då ni bor i ett bergslandskap.

2011-11-03 @ 06:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0