FOOTBALL + SLEEPOVER + GYM = AWESOME!

2011-11-06 @ 04:55:56

Hi there!

Har faktiskt hunnit med en massa saker det här dygnet.

FREDAG Åkte på footballs match med Audrey på kvällen. Iskallt var det, men vi vann tillslut, yaaay!! Time for play offs, and we're gonna give it all!
Hem till Audrey igen för pizza, möta upp Amanda och digga filmen Chain Latter, vilken inte alls var bra. Blev en massa mysigt tjejsnack och tillslut efter tre någongång somnade vi.



LÖRDAG Vaknade upp vid elva tiden och bakade cinnamon rolls till frukost och kollade på musikvideos på tvn. Vad tror ni inte att jag hitade om inte SWEDISH HOUSE MAFFIA!!!!! OMG liksom.... hehe jag tyckte det var ganska coolt faktiskt.
Jag och Audrey åkte vidare till gymmet för att bränna både pizza och bullar. Blev ett riktigt hårdpass på 90min. Sedan satte vi oss i cafeterian som förövrigt serverar starbucks(!!!) och åt lunch. Jag bestälde in en panini med pesto, tomat, ost och kyckling, yummy!! Sedan satte vi oss i bubbelpoolen med varsin chipspåse och njöt.



Kom hem duschad och klar och intog soffan, men än tar inte dagens roligheter slut. Fick nämligen ett väldigt stort packet på posten idag.


TACK MAMMA OCH PAPPA OCH BROREN
för kaffet, boken, breven och såklart GODISET
Ni är bäst ingen protest ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att du gillade paketet. Hoppas att inte godiset hade geggat ihop. Helgen verkar ha varit toppen. Lite nya kompisar? Kram

2011-11-06 @ 21:38:25
Postat av: Pappa Ola

Det finns en till som gjorde en insats, min kollega som postade paketet i USA. //Pappa

2011-11-07 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0