HALLOWEEN I SKOLAN

2011-11-02 @ 18:04:12
Happy Hawl-o-Ween! (som vargarna skulle säga, vista ridge wolves)

Det närmaste jag kom halloween i skolan idag var att fylla i döskallarna här nedan. Vi fick inte klä ut oss i skolan på självaste halloween så för att spela lärarna ett spratt klädde vi ut oss dagen efter halloween istället, fast bara seniors.
Vissa gjorde små utklädnader på halloween, som Andrea som klädde ut sig till lärare/proffessor. Jag lånade hennes brillor och försökte likna en lärare hehe. kul..

Under min U.S Government lektion kom det poliser med hundar för att kolla om eleverna har droger på sig. Detta för de varje år tror jag. Så vi fick gå ut i korridoren och när vi kom tillbaka var två ryggsäckar borta. Allt som allt tog de in många ryggsäckar som luktade weed etc. men ingen blev tagen. Jag frågade en av killarna i min klass om han hade något i sin men tydligen så lucktar den bara då han röker ibland men han var inte alls orolig då det inte fanns något däri.  Så, ja många tar droger här, men ingen hade med sig något till skolan så det är ju bra antar jag :)

Hade min första tennisträning på eftermiddagen. Bild på Andrea, Audry, mig och Amanda nedan.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0