JAG SAKNAR DIG MINDRE OCH MINDRE, DET KOMMER ANNAT EMELLAN OCH DET ÄR BRA

2011-11-09 @ 04:19:54

Idag har varit en bra dag. Älskar att börja dagen med att en person kommer fram och pratar med mig av ren spontanitet. Hemma i Sverige är ju jag den personen och då känns det bara som en vanlig grej man gör, men här pratar man inte lika mycket i korridorerna.. Kan bero på att rasterna bara är 6min långa.

Stannade kvar och pluggade lite U.S. Government med Delaney efter skolan idag. Åh vad jag gillar hennes namn. Det är så vackert.

Kollade på ett avsnitt av gossip girl när jag kom hem och nu är säsong 2 avslutad för min del. Därmed har jag kollat färdigt de två första säsongerna inom en månad, bra jobbat där Lovisa. Man får så mycket extra tid när man är här, även om schemat är tight här ibland också.

Klockan sex var det dags för Cross Country Dessert Banquet, alltså en avslutning av säsongen med priser, diplom osv. Vi åt en massa olika efterrätter och lyssnade till vår coach fina tal. Jag blev uppkallad först på scen för att hämta mitt diplom och vår Coach drog en rolig historia om att jag provar på precis allt när jag är här. Jag är ju faktiskt inne på min tredje sport just nu :)

Nu blire government plugg och gitarr spelande. Jag har nämligen både prov och uppspel imorgon.





Köpte äntligen Vista Ridge High School XC WOLVES hoodien.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Då blir det en tröja per sport som du testar, eller? Den ser iallafall jätteskön ut. Puss o Kram

2011-11-09 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0