SATAN I GATAN

2011-11-13 @ 03:24:47
Vaknade upp lite för sent för att hänga med till Denver idag. Sarah hade nämligen en pageant idag. Lika bra var det att jag stannade hemma. Jag har åkt på en riktig förkylning, vilket inte förvånar mig. Så fort jag sitter bredvid någon som hostar och nyser blir jag också sjuk.

Har spenderat dagen i soffan, kollat på skönheten och odjuret, The King's speech, Christmas November, Ghost Whisperer mm. samt tryck i mig en massa vitamin tabletter, halstabletter och nässpray. Resten av familjen åkte till target när de kom hem från Denver så de passade på att köpa mig lite medikament.

Såhär fräsh ser man ut nu: Plåster på näsan för att öppna upp näsan, halsspray?!,  nässpray, halstabletter + mina svenska grejor jag tog med mig till Amerikat.


Funderar på att ta en dusch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0