THE END FOR VISTA RIDGE SENIOR FOOTBALL PLAYERS 2012

2011-11-13 @ 03:17:03
Skippade tennisträningen och la mig och vila efter skolan. Känner att en förkylning är på g. Efter att ha kollat på 13 snart 30 började jag peppa inför slutspelsmatchen.

Matchen igår var nog den roligaste jag varit på, men också den sorgligaste. Killarna spelade riktigt bra, men i slutet klantade de till det. Vi förlorade vår första slutspelsmatch 33-39. Luis Palmer, motståndarna gjorde en homerun de sista 7 sekundrarna. Men riktigt duktigt lag har vi, det här var säsongens första förlust. NI ska bara veta hur dekorerad skolan har varit den här veckan. Hur många posters och sprejade fönster med texter som "Here we come state" "Put Them Vees Up" osv. Highschoolspririt kallar jag det. Jag var hur inne i matchen som helst, skrek och hade mig liksom resten av publiken.

Efter matchen stod vi och väntade på att grabbarna. Det var riktigt sorligt, verkligen ALLA killar grät, men också flera av oss som stått i publiken. Jag ska väl medge att jag fick tårar i ögonen när man kramade de svettiga spelarna och man hörde dem snyfta i örat på en...

Efter matchen begav vi oss till IHOP för att mysa och äta pannkisar(och te för min del)

Jag tog mig inte ann kamerajobbet igår så det blev itne så många bilder med min phone. Amanda, Audrey och jag i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0