TRICK OR TREAT

2011-11-02 @ 18:55:54

För att spara lite pengar så tog jag en kostym från utklödningslådan här hemma. Det slutade med att jag var ett bi, yiihoo!! Såg bättre ut än vad jag trodde den skulle!

Ingrids familj kom hit och vi började med att stoppa i oss lite mat, ta kort och sedan drog leken igång. Jag och Ingrid sprang runt med våra 7-åriga småsyskon och tiggde godis från var och varanat hus.
Efter en timme drog jag och Ingrid och mötte upp ´mina kompisar som bor lite längre bort. Där fortsatte vi trick or treating i en halvtimma till.
Vi var helt slut när vi kom hem. Men att springa runt med våra syskon och familjer var nog roligast ändå, bara det att det var sjukt svårt att hinna med Grace och Sarah.































Favvobilden! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Tänk att de behöver kasta godis på er! Snyggaste Halloween pinglan men inte så läskig....givetvit du Lovisa.

2011-11-03 @ 08:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0