AWESOME INGRID WEEKEND

2011-10-24 @ 01:58:11
Det var grymt skönt att åka till gymmet igår. Vi hade bakat kakor här hemma och jag och kakor är ingen bra combo... Slutar alltid med kakmage. Jag sprang på .... i en timma, lyfte lite vikter och sedan satte jag och Ingrid oss i jacuzzin följt av ångbastun och en skön dusch. Som sagt, jag ÄLSKAR VillaSport!! Omklädningsrummet ser ut som rena vardagsrummet/spa avdelningen.

Sen åkte vi hem till Ingrid och medan hon kollade på Paranormal Activity myste jag med hennes familj. Kvällen avslutades med THE HUNTED HOUSE!!! Finns hur många som helst och vi valde ett lagom läskigt(enligt andra). Det roligaste(förlåt) var att Ingrid var skrämt efter bion och gillar inte alls spökhus. Innan vi ens kommit innanför dörren kommer två läskiga figurer och attakerar oss, varav en hade motorsåg. Ingrid säger att hon hatar att bli jagad och vad händer inte då? Jo, motorsågmannen springer mot henne och Ingrid blir livrädd. Jag vet inte om jag sett någon så skrämt, men jag och Kimberly kunde inte hålla oss för skratt. Hahha, vi var så himla dumma..

Det slutade med att bara jag och Kim intog the hunted house och jag ska inte säga att jag var mindre rädd. När vi var där inne kastade jag runt Kim som en vante för att skydda mig själv, skrek och hade mig. Vid sånna tillfällen inser man att man är väldigt stark. Kim hade nämligen ont i kroppen idag för att jag höll så hårt i henne.

Jag sov sedan över hos dem. Toppen helg med två sleepovers!




Man kan inte göra annat än att älska detta väder. Blå himmel, 20+, sol och alla möjliga färger på löven

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome LOVISA weekend! HAha, elsker innlegget! :) Vi hadde en topp helg, det var veldig MORSOMT! :) (hihi)

Og jeg vet du og Kim hadde det moro i Hunted House! HAAHAHHAHAHAHHA

Love u! <3

2011-10-24 @ 06:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0