BIRTHDAY PARTY

2011-10-31 @ 02:17:15


Firade Andreas 18års dag i fredags på Fargo's. Det var jättetrevligt. Jag och Michiah åkte och köpte en födelsedagspresent till henne(halsband och öghängen) innan vi fixade med våra bord. Åt god pizza och tårta, som Andrea hade bakat och tagit med. Efter att jag hållt ett litet tal och vi gett henne våra presenter så åkte fyra av oss vidare till ett haunted house. Det var riktigt dåligt ska måste jag säga. Blev riktigt skrämd förra helgen så jag trodde att den 40 min långa rundan där man t.o.m. skulle krypa skulle vara sjukt läskig, men det var det verkligen icke!! Det säg rent utsagt och den var inte alls så lång som lovat.

Btw. När amerikanare(i Colorado Springs) äter pizza så äter de inte en hel utan bara några slices, typ 3. Känns lite konstigt när jag äter en hel hemma och här i AMERIKAT äter fottona bara 3 slices.. Mycket konstigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0