DANS OCH AMANDA OCH IKEA

2011-10-03 @ 04:53:05
FAN VD TRÖTT JAG BLIR!!! GÅR JU INTE ATT LADDA UPP BILDER HÄR... Gårkvällen var jättetrevligt. Åkte till Shelby och mötte upp henne, Aspen, Amalia och deras dejter. Där tog allas föräldrar en massa bilder på oss. Sedan åkte vi till Chili's och åt. Reserverade bord för oss och en annan kille som mötte upp oss där. Det bestäldes parmenyer av förrätt och varmrätt. Åkte vidare till dansen. Temat var Fire&Ice, vilket betydde ett fire dansgolv och ett ice. Ice var som det låter, lite stelare, ljusare och man fick snowcones(samma sak som slush typ), medan Firedansgolvet hölls i konsertrummet, the black box. Fejk facklor och ett hett dansgolv där det dansades ganska dirty. Här dansar man inte mot varandra, uitan det gäller att shaka rumpan mot killen. Om man dansade "för dirty" riktade säkerhetsvakterna en ficklampa mot en. Kändes ganska onödigt då det ända inte gjorde någon skillnad. Min "dejt", John kom 20min senare än oss då han jobbade på kvällen. Fick en ros av honom och sedan dansades det. Cupid Shuffle är poppis här vetni, heh. Fanns en lounge för seniors också. Vid 12 tiden skjutsade John hem mig och honom till hans hus för att hans pappa ville ta bilder på oss. Visade sig att han bara bor 6 hus bort från mig så han följde mig hem istället för att köra bil igen. La mig sedan och sov med sminket på, dödstrött!!


Idag har jag skypat med m&p och m&m en kortis för sedan bar det iväg till Denver. Mötte upp Amanda Petzén på flygplatsen för ett 30 min långt möte. Hon har varit i Boulder för att hälsa på sin värdsyrra och hennes flyg gick från Denver. Det var ett lyckligt ögonblick kan jag säga. Både hon och jag började gråta när vi sågs och bara slängde oss på varandra. Kaffe och crossiant tillsammans med två tjejer som var hysteriskt glada över att snacka svenska med varandra. Våra mammor är bästa vänner och då vi föddes ungefär samtidigt så blev vi såklart också det. Vi har upplevt så många oförglömliga barndomsminnen tillsammans man kan tänka sig. Gyllene tider och Lars Winnerbäck är de konserter vi varit på tillsammans och därför blev det såklart en massa pepp musik innan vi möttes. Hahha vi är så töntiga.

Ikea. Familjen och jag besökte Ikea innan vi åkte tillbaka till the springs. Allt som allt tyckte jag att det var en besvikelse, hade förväntat mig mycket mer från mathyllan.. Åkte därifrån med vanilj ljus, fotoramar och snabelgodis. Alltså samma sak som jag alltid köper på Ikea. Har nu kollat färdigt på first season of True Blood. Nästa gång barndomsvännerna förenas är det jag som åker till San Fransisco och firar Springbreak med Amanda. I CALIFORNIEN!!!! Gash, jag längtar så mycket!!


Kommentarer
Postat av: Pettishhh

haha,ÖVERLYCKLIGA!!!! underbar är du! <3 ses i SF. Längtar :D weho

2011-10-03 @ 08:34:11
URL: http://amandapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0