FREDAGEN JAG GLÖMDE SKRIVA OM

2011-10-17 @ 03:27:29
Så..mina vänner, jag har inte varit speciellt aktiv på bloggen här i helgen, men vad gör det? Tar igen det nu:

I fredags var det dags för Luke(värdbror) att åka tillbaka till Kanada och om han själv fick välja skulle han nog inte åka tillbaka till Amerikat. Han tycker allt är så strängt och töntigt här, vilket jag kan hålla med honom om.
Så vi skjutsade honom till flygplatsen. Sedan åkte vi till Sweet&Sassy. Dagen hade kommit då Sarah skulle ta hål i öronen OH MY GOOOD!! Det var den tjejigaste salongen jag varit inne i, om det ändå hade funnits en när jag skulle pierca öronen.. Där målade de hennes naglar, hon fick fotbad, håruppsättning och smink samt öronen piercade såklart. Vilket lyx alltså!
Jag strosade omkring i butikerna runtomkring. Området var så hiiiimla mysigt, det var ett gameldags ställe, fast det var nybyggt och de spelade musik i från små högtalare som var gömda lite varstans. För mig slutade det med fem Victoria's Secret trosor och en subway, mumma!!


Här stod man när man träffade Pettan för två veckor sedan..


Hon var nog den lyckligaste tjejen i världen vi det här laget.



När vi kommit hem från Denver åkte hela familjen och kollade på College Hockey, Airforce vs. Niagra. Vi vann med 3-2 efter förlängning. Jag köte det dyraste äpplet jag någonsin köpt; ett äpple doppat i karamell, med marsmellows och choklad runomkring, kallat Rocky Road. Åh så gott!


Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Hej Lovisa. Det lät rätt ont att få ögonen piercade... tur att det fanns en bild på Sarah.

College hockey lät kul. När blir det till att se Coloradeo Avalange?

2011-10-17 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0