I WON'T LISTEN

2011-10-12 @ 00:44:44

Nu är jag tillbaka! Filmen var jättebra verkligen! Jag hade inte så mycket förväntningar, vilket är en bra förutsättning. Sorglig och glad på samma gång, men jag fick allt tårar i ögonen ett par gånger.

Gick till en smyckesaffär kallad Bella där jag köpte ett snyggt halsband och efter det gick vi till en pub/restaurant. De jäser öl där så det var ju lite kul osv. Sarah åt glass och jag och Marnie beställde in appetizers. Chicken Quesadillas, stor favorit hos mig och Giant pretzels. Smakar typ som bagels, men jag gillar det faktiskt inte alls. De är alldeles för kompakta för min smak, men om man rostar begels så är de goda :)

Nu ska jag läsa lite i min bok och fota ett par grejer jag lovat att visa. Pöss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0