I'M ON THE EDGE

2011-10-28 @ 06:13:25
De två senaste dagarna har det snöat. Igår snöade det i stort sett hela dagen, idag har allt bara frusit till is som sedan smält igen. Ska bli 11 grader imorgon i alla fall och sen upp till 20, men det blir nog kallt snart efter det. Har i alla fall tagit fram jackan för första gången i höst, men det känns bara mysigt. Gillar jackor så himla mycket!

Mår bättre än vad jag gjorde när jag skrev senaste inlägget. Fortfarande jobbigt i skolan, men idag släppte det lite. Jag försöker byta kompisgäng/skaffa mer kompisar osv. Jag vill inte umgås med människor som ignorerar mig och inte uppskattar mig.

Var på ett tennismöte idag. Försäsongen börjar redan nästa vecka och jag känner att jag hellre spelar tennis och lär mig det ordentligt(så jag i alla fall har någon chans i matcherna) så jag dissar fotbollen. Det är något jag får göra i mitt nästa liv.

Det var sjukt härligt att gå ut och gå med Charlie idag. Han älskar snön så vi sprang runt en massa i parken. Åh, så söt han är! (även om skällandet går en på nerverna ibland. Tänkte ägna ett inlägg åt vår galna hund(någongång, inte nu).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0