KANADENSISK THANKSGIVING

2011-10-10 @ 04:47:12

Gick ut på en promenad i morse och kollade på lite utklädnader till Halloween, tror jag vet vad jag ska klä ut mig till nu. Gick även in i mataffären utan plånbok. Jag tycker det är så kul att bara gå omkring och kolla på allting utan att handla, pluss att jag får inspo till lite smågrejor.
Som ni ser på bilden nedan så försvann snön väldigt fort, tog bara ett par timmar. Men snön i bergen är såklart kvar.
Imorgon är det Thanksgiving i Kanada, min värdmamma kommer därifrån så vi firar såklart det. Eftersom att det är lättare att göra det under en helg så gjorde vi det dagen innan. Kalkon, fyllning, potatismos och sötpotatismos mm. Till efterrätt blev det kaffe, te, pumpkinpie och walnutpie. Mumma! Nu blire film, forhoppningsvis Tureblood, det är såå spännande just nu!
 




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Lovisa!

Fantastiskt att du har bytt familj och fått en ny som är så mycket bättre-modigt av dig!

Ser ut att vara jättekul "over there",och så många

kul saker som händer.

Ta hand om dig och en riktigt stor kram från mig!

2011-10-11 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0