MIDNIGHT SHOW

2011-10-21 @ 21:49:47
Tjaa!!

Kom hem inatt, lite halvt skrämt och skakig. Pananormal Activity 3 var riktigt bra faktiskt. Jag har bara sett ettan, vilken jag inte tyckte om så den trean slog lätt den här. Att se skräckfilm på bio OCH premiären var riktigt skoj! Alla blev så jävla rädda, skrattade osv.

Jag var där med Caitlyn, Josh, Kylie och Andrew. Båda brudarna hade ju dejter så jag satt där i mitten som ett fån haha. Kul att jag bara rycker åt mig Kylie under första scenen för att jag blev så rädd(och vi känner knappt varandra) och samma sak med att jag lägger mig i Caitlyns knä... Jag är glad att jag hade med mig min väska så jag kunde hålla i något haha.

Filmen spelades på BIG SCREEN så man kan ju snacka om att man var med.. Jag lugnade mig som tur var med min rädsla men den var ändå rätt creepy. Rekommenderar den i alla fall!!

Nu ska jag iväg och spela bowling men Andrea och några andra, blir roligt!



Köade inomhus som tur var. Tog med mig jackan ut förs första gången ikväll





Kommentarer
Postat av: sixten

vilken superfin tjej!

2011-10-22 @ 01:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0