NU VERKAR DET SOM ATT ALLT SOM HÄNDE FÖRUT BARA VAR EN DRÖM

2011-10-06 @ 04:28:59
Har sprungit många intervaller idag.

Uppvärmining - 10min jogg
Intervaller - 300m * 12!!! Med knappt 1min vila
Nedjoggning - 5min

Jag har redan träningsvärk. 

Blev Qdoba's till middag idag också, men fajita den här gången, ett helt ok ställe. Har gjort historialäxa nu, Skypeat med Tove aka. Miranda(ex NY brud och nu SF brud)och ska nu dra igång med att baka chokladbollar. 
På fredag har jag mitt första lopp och dagen innan har vi alltid ett pastaparty. Seniors tar med efterrätt så jag slår på stort - svenska bakverk. Bäst att jag sätter igång!

Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Det blir tufft att springa med dig då du kommer hem. Vilken kondis du får! Härligt... Lycka till i loppet och med chokladbollarna! Puss mamma

2011-10-06 @ 09:01:30
Postat av: bjurraaan

sv; Hej finis! Åh men vad gulligt av dig, blir riktigt glad av att höra detta kan jag lova. Så roligt. Haha det förstår jag att det gör. Att jag följer din blogg är det ingen tvekan om, inte heller om att jag blir hur avis som helst på dig!!

Ja jag försöker variera mig och göra bloggen mer intressant. Riktigt kul att höra att jag lyckas och att du tar dig tid att läsa. Tack du, hoppas allt är så bra där borta som det verkar! Vi får skypea snart igen. Puss på dig min vän



ps. SÅ HIMLA FIN DU VA PÅ HOMECOMING!

2011-10-06 @ 22:21:46
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0