På starbucks

2011-10-01 @ 22:59:04

Efter en skypeande morgon med för många rostade nutellamackor satte jag på en maskin med tvätt och gick ut på en promenad.

Gick till the stripmal bara några hundra meter från huset, kollade in Halloween butiken för att finna inspo, strosade runt i mataffären bara för skojs skull och nu sitter jag inte på ett starbucks café. Beställde en pumkin spice latte och en granola bar. Snackset var äckligt och tillsammans med latten mår jag bara illa.

Älskar att strosa runt så här ensam och bara tänka på livet och kolla på människor.

Nu ska jag stoppa i mig ett tuggummi, promenera hem och sätta på en till tvätt samt göra iordning mig till homecoming dance.
Åker till Shelby vid 6 för att sedan dra vidare till en restaurant tillsammans med en massa tjejer och killar. Sen blire dans all night long. Förstår inte varför men på något sätt känner jag mig nervös?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0