PASTA PARTY

2011-10-07 @ 05:13:32
Okej.. jag orkade inte ta kort på mina seniorgrejer, gör det under lovet!!! Gash jag har två vekors höstlov!! Typ inga andra som har höstlov här, de väntar på  en veckas thanksgiving i november istället. Sista dagen i skolan imorgon, men också dagen för mitt första lopp.
Skaffade alla "match"kläder idag och ska ta och lägga mig snart för att få lite kraft till 5km loppet.
Åkte till Wasson efter skolan idag och kollade på mitt gamla volleyboll lag, träffade Nate och Emily och deras familj. Ska försöka träffa dem under lovet. Sleepover hoppas jag på. Tyvärr jobbar Nate hela tiden, men jag nöjer mig glatt med Amily.
Efter wasson åkte jag till en i cross country laget där pasta partyt hölls. Mina chokladbollar verkade gå hem i alla fall. Tände brasa och gjorde smores. Det var okej.
Nu lockar sängen, dagboken och en ny bok kallad fördjupade kunskaper i katastrof fysik. Lång är den och liten text, men det ska nog gå bra. Puss och Kram!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till i premiär tävlingen. Ta rygg och spara krafter tills du känner dig redo att spurta om. Bok om Katatrof Fysik (Kaosteori i fysiken kanske du menar) känns som pappas flicka. Puss Pappa

2011-10-07 @ 07:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0