PROACTIVE

2011-10-20 @ 03:44:47
Fick reda på att Indoor Soccer hade första träningen inför försäsoongen idag så jag pallrade mig till skolan en andra gång idag för att träna yttligare en gång. Åh, jag är så grymt nu. Gick fram och tillbaka också, vilket betyder 40 min promenad. Bara peppa inför morgondagen nurå

Jag antar att jag inte är den enda som har kollat på TVshop i tidsfördriv och undrat om Proactive verkligen funkar. Att det vore kul att testa, men att det blir så dyrt att frakta osv.
Så..när jag var i gallerian igår passade jag på att dra hem ett kit. Jag måste ju prova när jag ändå är här liksom. Plus att min hy har blivit sämre sedan jag kom hit.. tror inte det bara bror på mat, utan också luften.
Betalade $78 för ett 60 dagars kit. När jag ändå var igång passade jag på att inte bara köpa 1,2,3 kitet utan det stora. Då jag fått oljig hy. Hoppas det blir värt pengarna, komemr ta tid att göra sig i ordning på mornarna då jag måste hålla på med 5 olika produkter INNAN sminket. Aja, tänkte att jag kunde uppdatera lite om vad jag tycker om det när jag använt det ett tag. Kan ju vara kul!
Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0